Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO  
GLOWEE.PL  

§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.  Sklep glowee.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
2.  Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb
postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez
Sklep glowee.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o
świadczenie usług drogą elektroniczną.
3.  Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług
Elektronicznych Sklepu glowee.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego
Regulaminu.
4.  W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
     4.1. Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz.
1204 ze zm.),
     4.2. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
     4.3. Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.
(Dz.U. 2016 poz. 1823),
     4.4. Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne
właściwe przepisy prawa polskiego.  
§ 2
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE

  1. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie internetowej glowee.pl
  2. umożliwiający utworzenie Konta.
    2.   FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej glowee.pl
    umożliwiający złożenie Zamówienia.
    3.   KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
    4.   KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej
    bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    5.   KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie
    teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o
    złożonych Zamówieniach.

6.   NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i
otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od
Usługodawcy, dotyczących Produktów dostępnych w Sklepie.
7.   PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy
Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
8.   REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.
9.   SKLEP – Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem glowee.pl.

  1. SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – GLOWEE ANGELIKA WYCZLING, prowadząca działalność
    gospodarczą pod firmą GLOWEE Angelika Wyczling, z adresem do doręczeń: ul. Juliana Fałata 5/15,
    85-309 Bydgoszcz, NIP: 9532810402, REGON: 541293612, adres poczty elektronicznej:
    kontakt@glowee.pl, numer telefonu: +48 883-468-100. Juliana Fałata 5/15, 85-309 Bydgoszcz, NIP:
    9532810402, REGON: 541293612, adres poczty elektronicznej: kontakt@glowee.pl, numer telefonu:
    +48 883-468-100.
    11. SYSTEM OPINII – Usługa Elektroniczna udostępniona Klientom przez Usługodawcę, umożliwiająca
    zamieszczanie opinii dotyczących Produktów.
    12. UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za
    pośrednictwem Sklepu.
    13. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz
    Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.
    14. USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca
    osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
    15. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży
    Produktu ze Sprzedawcą.  
    § 3
    INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA
    1.   Sklep glowee.pl prowadzi sprzedaż detaliczną oraz hurtową Produktów za pośrednictwem sieci
    Internet.
    2.   Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych i zostały legalnie
    wprowadzone na rynek polski.
    3.   Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu
    przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na
    warunkach podanych w jego opisie.
    4.   Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN)
    i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
    5.   Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta
    Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić
    w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.

6.   Zamówienia można składać:
      6.1   poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep glowee.pl) – 24
godziny na dobę przez cały rok,
      6.2   za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@glowee.pl,
      6.3   telefonicznie pod numerem telefonu: 883 468 100.
7.   W celu złożenia Zamówienia, Klient nie ma obowiązku rejestracji Konta w Sklepie.
8.   Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i
akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
9.   Sklep realizuje Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Sklepu tj. od
9:00 do 17:00 w dni robocze. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 17:00, w soboty, niedziele
oraz święta, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

  1. Produkty w promocji (wyprzedaży) posiadają limitowaną liczbę sztuk i Zamówienia na nie będą
    realizowane według kolejności ich wpływania aż do wyczerpania się zapasów danego Produktu.  
    § 4
    ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
    1.   Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia
    udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami, zgodnie z § 3 pkt 6 oraz 8.
    2.   Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
    3.   Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem.
    Potwierdzenie otrzymania oraz przyjęcie Zamówienia do realizacji następuje poprzez przesłanie
    wiadomości e-mail. 
    4.   Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji zawiera:
          4.1.   potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
          4.2.   formularz odstąpienia od umowy,
          4.3.   niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.
    5.   Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 zostaje zawarta
    Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
    6.   Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (faktura VAT), który będzie
    dołączany do Produktu.  
    § 5
    SPOSOBY PŁATNOŚCI
    1.    Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
           1.1.   płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
           1.2.   płatność za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności (Przelewy24.pl),

       1.3.   płatność przy odbiorze za tzw. pobraniem.
2.    W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy
numer: 89 1050 1139 1000 0090 8494 9339 (ING BANK ŚLĄSKI) GLOWEE Angelika Wyczling, z
adresem: ul. Juliana Fałata 5/15, 85-309 Bydgoszcz, NIP: 9532810402, REGON: 541293612.W tytule
przelewu należy wpisać „Zamówienie nr……..”.
3.    W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności Klient dokonuje
zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczne serwisy płatności umożliwiają
dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich
banków.
4.    W przypadku płatności przy odbiorze przesyłka wysyłana jest po weryfikacji poprawności danych
adresowych.
5.    Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni
roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
6.    W przypadku wyboru płatności opisanych w pkt 1.1 oraz 1.2 Produkt zostanie wysłany dopiero po
jego opłaceniu.  
§ 6
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU
1.    Koszty dostawy Produktu są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od
wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.
2.    Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy
Produktu przez przewoźnika:
       2.1.   Czas kompletowania Produktu wynosi 3 dni robocze.
       2.2.   Dostawa Produktu przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj.
od 1 do 3 dni roboczych (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i
świąt).
3.    Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy
kurierskiej (InPost).  
§ 7
REKLAMACJA PRODUKTU
1.    Reklamacja z tytułu rękojmi.
1.1.   Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z
tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23
kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
1.2.   Jeżeli Produkt jest obarczony wadą, to Konsument może żądać:
–   naprawy Produktu,
–   obniżenia ceny Produktu,
–   wymiany Produktu,

–    odstąpienia od Umowy Sprzedaży (jeżeli wada Produktu jest istotna).
1.3.   Sprzedawca może odmówić spełnienia żądania naprawy lub wymiany, jeżeli doprowadzenie do
zgodności z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe lub w
porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży
wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
1.4.   Sprzedawca może odmówić spełnienia żądania obniżenia ceny lub odstąpienia od Umowy
Sprzedaży i w zamian zaproponować naprawę lub wymianę, pod warunkiem ich niezwłocznej
realizacji i braku nadmiernej niedogodności dla Konsumenta.
1.5.   Klient może zmienić propozycję Sprzedawcy tj. naprawę na wymianę albo wymianę na naprawę,
chyba że taki wybór jest niemożliwy do wykonania albo wymaga nadmiernych kosztów.
1.6.   Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można
dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@glowee.pl lub pisemnie na
adres: ul. Fałata 5/15, 85-309 Bydgoszcz.
1.7.   W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej
informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę
wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i
przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
1.8.   Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Fałata 5/15, 85-309
Bydgoszcz.
1.9.   Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
od zgłoszenia.
1.10. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w
terminie 14 dni od zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną
reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany
Produktu na wolny od wad.
1.11. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana Konsumentowi na papierze lub innym trwałym
nośniku.  
§ 8
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1.   Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który
zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne
oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego
przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 
2.   W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument ma
obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do
odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że
Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie
Produktu przed jego upływem.
3.   W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: ul.
Fałata 5/15, 85-309 Bydgoszcz.

4.   Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem
korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i
funkcjonowania Produktu.
5.   Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego
dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument
wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
6.   Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia
oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych
przez niego dodatkowych kosztów.
7.   Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta, może wstrzymać
się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub
dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi
wcześniej.
8.   Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponosi
jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
9.   Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia w
którym Konsument objął Produkt w posiadanie, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy.
10.  Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku
Umowy Sprzedaży:
10.1 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według
specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
10.2 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu,
której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów
higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
10.3 w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój
charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
10.4 w której przedmiotem świadczenia jest usługa, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za
wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po
spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
11.   Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi
(Konsumentowi), w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w
terminie ściśle określonym.  
§ 9
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW (B2B)
1.    W niniejszym paragrafie zawarto postanowienia dotyczące wyłącznie Klientów niebędących
Konsumentami.
2.    Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem
niebędącym Konsumentem w terminie 14 dni roboczych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy
Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta
niebędącego Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.

3.    Sprzedawca ma prawo ograniczyć w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami
udostępnione przez niego sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty części bądź
całości ceny sprzedaży bez względu na wybrany przez Klienta sposób płatności oraz fakt zawarcia
Umowy Sprzedaży.
4.    Korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub
uszkodzenia Produktu przechodzą na Klienta niebędącego Konsumentem z chwilą wydania przez
Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za
utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od momentu przyjęcia Produktu do przewozu aż
do wydania go Klientowi, jak również za opóźnienie w przewozie przesyłki.
5.    W przypadku wysłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący
Konsumentem jest zobowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego
rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany
jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
6.    Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem
natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy niebędącemu
Konsumentem oświadczenia o wypowiedzeniu.  
§ 10
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
1.     Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
1.1.   zawieranie Umów Sprzedaży Produktu,
1.2.   prowadzenie Konta w Sklepie,
1.3.   Newsletter,
1.4.   System Opinii,
1.5.   blog internetowy.
2.     Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach
określonych w Regulaminie.
3.     Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych.
Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.  
§ 11
WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
1.     Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 10 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest
nieodpłatne.
2.     Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
2.1.   umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie
zawierana jest na czas nieoznaczony.

2.2.   umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w
Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo
zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
2.3.   umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana
jest na czas nieoznaczony.
2.4.   umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na zamieszczeniu Opinii zawierana jest
na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą zamieszczenia Opinii albo zaprzestania jej
zamieszczania przez Usługobiorcę.
2.5.   umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z bloga internetowego
zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą zaprzestania korzystania z tej Usługi
przez Usługobiorcę.
3.     Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym
posługuje się Usługodawca:
3.1.   komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
3.2.   dostęp do poczty elektronicznej,
3.3.   przeglądarka internetowa,
3.4.   włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
4.     Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi
obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób
trzecich.
5.     Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
6.     Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.  
§ 12
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH
1.     Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu
Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@glowee.pl.
2.     W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności
dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz
dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez
Usługodawcę.
3.     Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie
14 dni od zgłoszenia.
4.     Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy
podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.  
§ 13
WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
1.     Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:

1.1.   Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i
bezterminowym (np. prowadzenie Konta).
1.2.   Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania
przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na
adres: kontakt@glowee.pl.
1.3.   Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze
ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy
dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do
zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa
po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
1.4.   Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
2.     Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w
każdym czasie w drodze porozumienia stron.  
§ 14
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

  1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem glowee.pl korzystają z
    ochrony prawnoautorskiej i (z zastrzeżeniem § 14 pkt 3 oraz elementów wykorzystywanych na
    zasadzie licencji, przeniesienia praw autorskich lub dozwolonego użytku) są własnością GLOWEE
    ANGELIKA WYCZLING, prowadzącej działalność gospodarczą pod firmą GLOWEE Angelika Wyczling, z
    adresem: ul. Juliana Fałata 5/15, 85-309 Bydgoszcz, NIP: 9532810402, REGON: 541293612.
    Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą
    następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony glowee.pl bez zgody Usługodawcy.
    2.     Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy,
    któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony glowee.pl stanowi
    naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością
    cywilnoprawną oraz karną.
    3.     Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich logo użyte na stronie
    internetowej Sklepu pod adresem glowee.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w
    celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały,
    opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu pod adresem glowee.pl użyte są w
    celach informacyjnych.  
    § 15
    POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    1.     Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
    2.     W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce
    zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
    3.     Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane
    w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z
    uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie

byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą
rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
4.     Sądowe rozstrzyganie sporów:
4.1.   Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym
jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu
postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).
4.2.   Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym
jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę
Usługodawcy.
5.     Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów
rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania
reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd
polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej
http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów
Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na
stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może
skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub
organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe
dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
6.     Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za
pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod
adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Koszyk
Przewijanie do góry